• وبلاگ : 
  • يادداشت : تغيير برنامه امتحاني
  • نظرات : 1 خصوصي ، 18 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    http://www.youtube.com/watch?v=hXZkkjRSwk8

    صدآفرين به فرزندان دلير ايران زمين،
    دانشجويان و جوانان و مردم بيباك و بيم در قيام 18تير 1388،
    آنان كه امروز دست از جان شستند و ديوار اختناق ديوهاى عمامهدار را در هم كوبيدند،
    آنان كه در تهران و ديگر شهرهاى مهين اسير، شعار «مرگ بر خامنهاى» سردادند،
    و آنان كه شعار «شاه سلطان ولايت-مرگت فرا رسيده» را به ثبت دادند، قبل از رفتن به تظاهرات، برخى وصيتنامه‌هايشان را هم نوشتند. برخى با عزم آهنين و آتشين، كفن پوشيدند؛ و برخى حتى غسل شهادت كردند و به ميدان شتافتند.

    شما از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب ايران زمين، از تبريز تا رشت و بابل و سارى، از مشهد تا كرمان و شيراز و اصفهان، از سنندج تا كرمانشاه و دزفول، دفتر حسابهاى سركوبگرانه و طومار تمهيدات ارتجاعى را درهم پيچيديد.

    شما سراسر تهران را در نورديديد و در دهها نقطه تظاهرات و اجتماعات هزاران نفره برپا كرديد. به‌راستى فرياد آزادى، با شعارهاى مرگ بر خامنهاى و مرگ بر ديكتاتور، تمامى تهران را فرا گرفت. از آن سو ارتجاع، عمده قواى خود را براى سركوب نيروهاى انقلاب دموكراتيك به صحنه آورده بود. آن‌قدر كه بسيارى از سرتيپ-پاسداران سپاه و نيروى انتظامى و سركردگان اطلاعات بدنام آخوندى هم به خيابانها آمده بودند.
    ادامه دروب لاگ ....

    اندرز و پيشنهاد به مجلس خبرگان نظام
    مسعود رجوي – 20 تير 1388
    به : رياست و اعضاي مجلس خبرگان
    وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى
    با سلام به آقاياني كه در خبرگان رهبري جلوس فرموده و به پاسداري از جوهره و جانماية نظام ولايت فقيه اشتغال داريد. مخاطب قرار دادن حضرات براي اينجانب بسيار دردناك و پر صعوبت است چرا كه مجلس خبرگان در اين رژيم نماد غصب و سرقت حق حاكميت مردم ايران و از اينرو مصداق بارز مغضوب عليهم از جانب خلق و خالق است. ليكن اميد است در بحبوحة قيام ملت , برخي آقايان صداي انقلاب نوين مردم را شنيده باشند.
    مطمئناَ همة حضرات در شرايط و سن و سالي هستيد كه مانند حقير به ياد مي آوريد كه مجلس خبرگان, از اساس محصول خيانت خميني به مردم ايران و خلف وعدة او در بارة تشكيل مجلس موسسان با انتخاب آزاد ملت ايران است.
    از جانب مردم ايران و نسل انقلاب (انقلاب ضدسلطنتي) كه خميني را به قدرت رساند و براي او فرش خون گسترد سخن مي‌گويم, از جانب محكومان به اعدام, از جانب شكنجه شدگان, از جانب زندانيان سياسي و همة آنها كه حاصل رنج و خون آنها براي آزادي را خميني ربود و ولايتش را در نهادي نامشروع به نام خبرگان, نهادينه كرد.
    اما هدف از تحرير اين سطور, طعن و لعن نيست. هدف من يك اندرز و دو پيشنهاد است, هرچند بيم آن دارم كه به مصداق آية شريفة «لاَّ تُحِبُّونَ النَّاصِحِينَ » نصحيت كنندگان را خوش نداريد.
    ادامه دروب لاگ ...........

    به نام خدا

    نيماد - نماد آموزش مجازي

    اولين توليد كننده بسته هاي آموزشي تصويري دروس دانشگاهي (پيام نور )

    جهت مشاهده جديدترين محصولات توليدي به لينك زير مراجعه نماييد.

    http://www.nimad.org

     <      1   2